Ndonëse kanë kaluar 2 vite e ca nga vrasja e Artur Lleshit, 31-vjeçarit nga Bulqiza, ende për këtë krim nuk ka një autor. Ngjarja e rëndë u zbulua në dhjetor të 2018-ës, ku trupi i pajetë i 31-vjeçarit u zbulua i vrarë me 3 plumba në një tunel në në fshatin Gjuras të Bulqizës, 9 muaj pasi ishte zhdukur pa lënë gjurmë.

Nisur nga kjo, vëllai i viktimës, Lulzim Lleshi kërkon drejtësi për gjetjen e autorit të vrasjes së Arturit. Duke qenë se Prokuroria e Dibrës dhe Policia ende nuk e kanë zbardhur ngjarjen, Lulzimi ka kërkuar ndihmën e medias për ta rikthyer edhe njëherë në vëmendjen e publikut. Gazetari Enver Doçi, ka siguruar një prononcim për ‘BalkanWeb’ nga Lulzim Lleshi, ku ky i fundit thotë se ka dyshime të forta që vrasja të ketë si autor apo organizator të saj familjarët e tij, e konkretisht ish-bashkëshorten.

“Vëllai im u gjet i vrarë para 3 vitesh në një tunel, prokuroria nuk ka ecur me këtë problem. Se di ku ka ngelur çështja. S’di ku ta kërkoj. Dua të zbardhet ngjarja. U gjet i vrarë me 3 plumba. E kanë mbuluar me dhe gurë. E kanë gjetur 4 persona të fshatit. Më pas ata njoftuan kryeplakun e fshatit, i cili më tha edhe mua. Dyshimet i kam brenda familjes. Gruaja e vëllait iku po ashtu dhe ish-bashkëshortja ime u largua pas një viti. Dyshimet janë brenda familjes. Dua drejtësi se këta persona nuk janë sot para gjykatës.”, tha ai.

Artur Lleshi u denoncua si i zhdukur edhe nga bashkëshortja e tij para se ai të gjendej i vrarë në tunel. Në atë kohë, të dhënat e vetme për familjarët ishin që Arturi ishte nisur për të punuar në Maqedoninë e Veriut si çoban me datë 10 prill të vitit 2018, por që prej asaj date nuk kishin asnjë kontakt.
Although 2 years have passed since the murder of Artur Lleshi, 31-year-old from Bulqiza, there is still no perpetrator for this crime. The serious incident was discovered in December 2018, where the lifeless body of the 31-year-old was found killed with 3 bullets in a tunnel in the village of Gjuras in Bulqiza, 9 months after he disappeared without a trace.

Based on this, the victim’s brother, Lulzim Lleshi seeks justice for finding the perpetrator of Arthur’s murder. As the Prosecution of Dibra and the Police have not yet uncovered the event, Lulzimi has asked for the help of the media to bring it back to the public attention once again. Journalist Enver Doçi has provided a statement for ‘BalkanWeb’ by Lulzim Lleshi, where the latter says that there are strong suspicions that the murder has as its perpetrator or organizer his family members, specifically his ex-wife.

“My brother was found killed 3 years ago in a tunnel, the prosecution has not progressed with this problem. That I know where the issue is left. I do not know where to look. I want the event to be clarified. He was found killed with 3 bullets. They covered it with stones. It was found by 4 people from the village. Then they notified the village headman, who told me too. I have doubts within the family. The brother’s wife also left and my ex-wife left after a year. The suspicions are within the family. “I want justice that these people are not in court today,” he said.

Artur Lleshi was reported missing by his wife before he was found killed in the tunnel. At that time, the only information for the family members was that Arthur had left to work in Northern Macedonia as a shepherd on April 10, 2018, but since then they have had no contact.