Një ngjarje e rëndë ka ndodhur pasditen e sotme në Vlorë.

Dy persona që ishin duke rregulluar një pompë pusi, kanë rënë pa ndjenja brenda tij, për shkak të gazit.

Nga të dhënat e para mësohet se bëhet fjalë për një 55-vjeçar dhe një 23-vjeçar, të cilët kanë tentuar të rregullojnë pompën brenda pusit.

Ndërkohë i ka zënë gazi brenda pusit.

Ata janë nxjerr nga familjarë dhe po transportohen me urgjencë drejt spitalit rajonal të Vlorës.

Mesohet se te dy jane jashte rrezikut per jeten.

A 55-year-old and a 23-year-old tried to fix the pump inside the well today in Vlora. While they were asphyxiated as a result of the gas explosion.

Both persons, whose identities are not yet known, have been removed by family members. They are being transported to the regional hospital of Vlora, while they are out of danger for life.