Një 17-vjeçar ka mbetur i plagosur pas një aksidenti që ndodhi në banesën e tij me një bombol oksigjeni. Mësohet se ngjarja ndodhi rreth orës 19:00, në fshatin Radostinë.

Burime zyrtare nga policia e Fierit bënë me dije se shtetasi me inicialet E. F., dyshohet se duke luajtur në banesën e tij, është djegur aksidentalisht me një bombol oksigjeni, i cili ndodhet në spital nën kujdesin e mjekëve.

Grupi hetimor po punon për zbardhjen e rrethanave të ngjarjes.

A 17-year-old has been injured after an accident that occurred in his apartment with an oxygen cylinder. It is learned that the event took place around 19:00, in the village of Radostina.

Official sources from the Fier police informed that the citizen with the initials E. F., is suspected that while playing in his apartment, he was accidentally burned with an oxygen cylinder, which is in the hospital under the care of doctors.

The investigative group is working to clarify the circumstances of the event.