Një shqiptar i infektuar me Covid mësohet se ka ndërruar jetë në Itali.

Deri më tani nuk bëhet i ditur identiteti i viktimës. Shqiptari mësohet se ishte i moshës 38 vjeç, ndërkohë që raportohet se ka ndërruar jetë më 7 shkurt.

Rasti ka krijuar shumë polemika në rajonin Molise, për shkak të mungesës së një spitali për trajtimin e rasteve me Covid.

Pas përkeqësimit të gjendjes shëndetësore, shqiptari u dërgua për mjekim, por spitali nuk kishte kushtet për të mjekuar personat e infektuar me COVID-19.

Në pritje të ndihmës që nuk erdhi kurrë, ai ndërroi jetë duke lënë pas gruan dhe dy fëmijë të mitur.

Vdekja e shqiptarit shkaktoi polemika të shumta në këtë rajon mes drejtuesve të institucioneve lokale për mungesën e një spitali për të trajtuar pacientët, të cilët deri tani transferoheshin me helikopter në qytetet e tjera.

An Albanian infected with Covid is said to have died in Italy.

So far the identity of the victim is not known. The Albanian is said to have been 38 years old, while it is reported that he passed away on February 7.

The case has sparked much controversy in the Molise region, due to the lack of a hospital to handle Covid cases.

After the deterioration of his health condition, the Albanian was sent for treatment, but the hospital did not have the conditions to treat people infected with COVID-19.

In anticipation of help that never came, he died leaving behind his wife and two minor children.

The death of the Albanian caused numerous controversies in this region among the leaders of local institutions for the lack of a hospital to treat patients, who until now were transferred by helicopter to other cities.